Saturday, February 13, 2010

自己拿来衰!

原来我没有朋友可以说我的心事。全因为一个人。没人愿意听我的心事,因为是关于他的。反而我一定会给朋友骂我活该,自己拿来衰。

有几个月没听到他骂我了,没听到他对我说的每一句伤害的话。今天。。。我终于又听到了。他还是向以前那样对我,那样伤我。原来我在他心目中是那么下贱,没尊严。所有的问题都先赖在我身上。

我是真的自己拿来衰。给了这么多机会,是因为我真的以为他会对我再好一点。现在应该说我很天真。我不敢对任何人说我的不开心。我不想给朋友讲我,说我。。因为我真的无药可救。一次又一次令大家失望,令我家人担心。

为什么只有我一个人在面对。为什么那么多为什么。我真的怕了以前的日子,我答应过自己不要再过这些伤心,痛苦的日子。我不怕再失去。我只想开开心心过我的新年。我不想一个人过。

我知道我的付出已经算不了什么。我再也没有期望或希望了,不想要求什么了。因为我一直以来都是自己拿来衰!

3 comments:

  1. Chinese new year must be happy lar, why no mood macam ini yar, wah, use mandarin to write your blog yor, very geng ler...
    You got many friends lar, why said actually no friends ? i am not your friends lar ? haha... and the most handsome among your friends... haha...
    you can share your feeling to anyone and anytime, then you will feel better...
    Happy Tiger New Year...

    ReplyDelete
  2. lol... write for fun ma... some frens dono chinese ... keke... ya lo... the most handsome fren... *wan vomit* hahaha... happy tiger year too :D

    ReplyDelete
  3. Rant N' Rave
    is a site for people to come and vent, complain, bitch about anything and just let their feelings out. it is also a place where people can come and praise and compliment things like product or anything they like. It's a place where people can come and speak what is in their mind and argue if they want to or agree. They know that this website is a place to meet like-minded people or people they can have great debates with.

    ReplyDelete