Thursday, July 23, 2009

写华语~

这是我第一次写华语在blog oo... 写得很慢..=.=
我很烦哦。。
因为有很多事情还没办好。。
我很想靠自己,但是不可能,所以唯有靠别人。
也因为这样我觉得自己带给别人很多麻烦。
真的不好意思!我知道自己很没用,很笨。
自己的东西都不能办好,还要给人麻烦。
今天我哭了。
我很想赶快把事情做好,很想快点开学,很想快点到毕业典礼。:(
可是一样都还没做好。
真失败!家人又不肯帮我。。sigh...
我知道我的男朋友一直都觉得我很没用,太得空没事做,一直乱想东西。
所以每次都吵架,然后就不理我了。。
我刚和他又吵架了。。现在他也不要理我了。还说了一些难听的话。。。
我知道他重视朋友比较多的。。只是他都不肯承认。
我的不开心,有谁会知道。。
我心痛,他也不会理。。
我失望,只能自己给希望自己。。
我的心事没有人会了解。。
我以为他是唯一可以陪伴我的人。。。
可是他最想陪的是他的一班朋友,不是我。
我一直都跟自己说话,因为没有人会愿意和我谈心事。
就算有,我也不想闷到人。。。
这段日子真的不好过。。
好寂寞,好闷,没人生乐趣。。
不像他那么多乐趣,那么多开心。。
他所有的开心都是和朋友的。。。不是我。。
我们一开始已经是不同世界的人了。。。
烦转校,烦爱情。。。
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

2 comments:

  1. It's not tat I care for my frenz more... =.= .... how many times u wan me to tell u ...

    It's not like I wanna go to Aloha tat much....

    Well I wish I could be der to support them cuz they supported me whole-heartedly when I competed...

    What ever the case is "I'm home"... and all I'm worried and frustrated is my test which is tomolo....

    U juz keep it in ur head that I am not happy now because I wasn't able to go to Aloha...
    Lemme tell u ... NO~

    I don care bout it already since I'm home...
    And I don see any prob for not goin'...
    In fact it's better at home...
    U juz keep convincing urself I really really wanna go that badly....
    U juz wanna make it an issue to quarrel...Zzz

    And I nvr tot ur useless....U wanna think like tat have it ur way... I tried to convince u many times.... I tried to help u ... I condemned on other doesn't mean ur useless... zzzz....

    I am juz worried bout u...
    If u think I don care, think as much as u wan...

    u always twist and bend statements into ur own story~ and den go nuts urself...

    All u needed was just a few minutes time out.... and whether u like it or not
    I'm always here for u~

    ReplyDelete
  2. see... longer than ur post... >.<"

    ReplyDelete